Monday, August 17, 2009

pada suatu masa.

tajuk agak biasa kedengaran semasa berada di sekolah rendah. ya, cikgu mengajar kita untuk memulakan cerita atau karangan dengan cara sebegitu. haha. nak cerita sikit. pada minggu ini aku agak sibuk dan tertekan seperti mana mid term exam sudah bermula. kepala semakin kusot dan serabot. bilik yg agak bersepah kerana tidak mas untuk masa untuk mengemas. macam sarang tikus. pada hari ahad ada dua exam : kenegaraaan malaysia and tamadun islam dan asia. alaaa.
macam subjek sejarah sekolah jugak. cuma ulang balik je. tapi pada exam berikutnya pada hari selasa terjadi satu kejadian yang agak mencemaskan. pada malam sebelumnya aku tido lambat. esok exam tapi tido lambat. akibatnya, biasalaa takkan bangun awal kott. exam kul 8 aku bangun 8.20. kawan aku kejutkan aku. ' woi, bangun ada exam wehh' aku terus terjaga dan jerit 'siaalllll, dah lambat' so, rushing mandi yang penting sabun dan gosok gigi. pastu naik bas terfikir, lecturer mesti halau datang lambat ni da la exam. adooooiii. serabot aku dibuatnya. sampai2 fakulti jumpa member yg da amek exam. pastu dia ckp jumpa kak finie (penolong lecturer). kitorg jumpa pastu buat exam. 'nasib baik prof takde kalau takkk mesti tak dapat buat.' ungkap kak finie. cerita detik2 cemas aku terkejar2 akibat bangun lambat ke exam. jadikan pengajaran. :D

1 comment:

  1. kalo aku ar, takkan-nye aku mandee, tewos chow ja gih exam, lol

    ReplyDelete